پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4228
-
الف
+

قسمت آخر «گاندو» را امشب ببینید

قسمت آخر مجموعه تلویزیونی «گاندو» امشب روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود.

قسمت آخر مجموعه تلویزیونی «گاندو» امشب روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، آخرین قسمت از سریال «گاندو2» امشب به روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و از فردا سریال «یاور» جایگزین آن خواهد شد.

مجموعه «گاندو۲» داستانی درباره مسائل امنیتی و سیاسی دارد که دخالت‌ها و جاسوسی‌های دولت انگلیس و فساد برخی مسئولان داخل کشور با هدف نفوذ در سیستم امنیتی و کارهایی نظیر تغییر نرخ ارز را به تصویر می‌کشد.

داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، لیلا اوتادی، سارا خویینی‌ها، علیرام نورایی،، خسرو شهراز، پندار اکبری، عرفان ابراهیمی، مجید نوروزی، علی افشار، اتابک نادری، نیلوفر شهیدی، محمدجواد طاهری، جمشید جهانزاده و بهزاد رحیم‌خانی در این سریال به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

قسمت آخر سریال «گاندو ۲»، امشب ساعت ۲۲:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و تکرار آن نیز رأس ساعت‌های ۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد پخش می‌شود.

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

سلام خسته نباشید از تون درخواست میکنم که اگر امکان داره بعد از محرم وصفر این ساعت پخش گاندورا با توجه به اینکه سریال ها را دوقسمت پخش میکنید سریال های طنز نود قسمتی طولانی را که پخش نشدند مثل زندگی به شرط خنده وچار خونه وبانکیها واینارا پخش کنید ممنون میشم.

کاربر مهمان

همچنین از سریال های نود قسمتی کمتر پخش شده مثل زیر آسمان شهر در این ساعت استفاده کنید.

حسین احمدی

سلام خسته نباشید ممنون از پخش سریال گاندو فصل دوم گاندو قسمت 16روی وب سایتتون از دسترس خارج شده نمیشه دانلود کرد لطفاً پیگیری کنید. ممنون

ناشناس

ممنون به خاطر پخش گاندو و خیلی ناراحتیم به خاطر تموم شدنش

امیر

حیف صد حیف خیلی ناراحت شدم کاش فصل سومش هر چه زودتر ساخته و پخش بشه.

پریا

سلام، به همراه خانواده از مخاطبان همیشگی آی فیلم هستیم. سالهاست درخواست دادیم که یه تعداد سریال برامون پخش کنید اما نکردید. لطفا سریال های مشق عشق، غریبه با بازی هانیه توسلی، نقش بر آب، راز شیوا، نسیم رویا، بگذار آفتاب بر آید، باران بهاری، سایه سکوت، نیستان و نسیم وصل را یا پخش کنید یا لینک دانلود و پخش آنلاین آنها را در بخش سریال های درخواستی وبسایت قرار دهید. ممنون